سرور فروشگاهی لیمو هاست سرور اختصاصی و مجازی فراسو
مقالات میزبانی وب

۱۰ شرکت بهترین هاست دانلود ایرانی و خارجی

10 شرکت برتر بهترین هاست دانلود ایرانی و خارجی

در صورت داشتن سایتی حاوی فایل‌های حجیم ضروریه که با خرید هاست دانلود، بخش کاربری سایت رو از فایل‌ها به طور کامل جدا کنید. چرا که موجب کند شدن و کاهش امتیاز سئو سایت میشه. پس نیاز داریم که در بین شرکت‌های مختلفی که در ایران فعالیت دارن، بهترین هاست دانلود ایرانی رو پیدا کنیم.

تخفیف رایگان در ایمیل شما

این هاست هم یکی دیگه از محصولات در زمینه میزبانی وبه که صرفا مخصوص آپلود و دانلود فایله و لزومی به داشتن پایگاه داده، پشتیبانی زبان‌های برنامه نویسی مختلف مثل پایتون یا پشتیبانی از وبمیل نداره.

هاست دانلود (Download Hosting) چیست؟

هاست دانلود یا Download Hosting یکی دیگه از محصولات در حوزه میزبانی وبه که امکان آپلود فایل‌های حجیم رو بر روی بستر سرور در اختیار شما قرار میده و به دیگران میتونید این اجازه رو بدین که به این فایل‌ها دسترسی داشته باشن.

اگه دنبال هاست با فضای زیاد هستید تا فایل‌های حجیم یا تعداد زیادی فایل را با سرعت بالا و پهنای باند نامحدود در اختیار دیگران قرار بدین یا اینکه فایل‌هاتون رو روی یک فضای آنلاین در اختیار داشته باشید هاست دانلود به درد شما میخوره.

توجه: این هاست فاقد دیتابیس و گاها زبان‌های برنامه نویسی مثل PHP و… است. با این نوع هاست امکان میزبانی سایت‌های پویا که از طریق دیتابیس اطلاعات رو پردازش کنند ندارید. اما اگر خواستید سایتی استاتیک با HTML و CSS طراحی کنید، مشکلی از این نظر وجود نداره.

اگه یک سایت دارید که فیلم، موسیقی، بازی، نرم‌افزار یا هر نوع محتوای دیجیتال دیگه رو در اختیار دیگران قرار میدید، هاست دانلود برای آپلود فایل‌ها طوری که دیگران قادر باشن با سرعت بالایی بهشون دسترسی داشته باشند مناسب شماست. اگه بخوایم برخی مزایای هاست دانلود رو بررسی کنیم میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش سرعت و کارایی در دانلود و آپلود فایل‌ها
  • حفظ امنیت و حریم خصوصی فایل‌ها
  • کنترل و مدیریت فایل‌ها با قابلیت‌های مختلف
  • صرفه جویی در هزینه و فضای ذخیره سازی
  • کاهش هزینه پهنای باند و ترافیک سایت در مقایسه با سایر انواع هاست
  • امکان انتخاب موقعیت جغرافیایی سرور بر اساس کشور برای داشتن نهایت سرعت
  • امکان اعمال محدودیت‌ها و قوانین برای دانلود فایل‌ها مثلا بر اساس ip کشورها
  • امکان درآمدزایی از طریق تبلیغات یا فروش اشتراک‌های ویژه برای دسترسی به فایل‌ها

به طور خلاصه، هاست دانلود برای افرادی که به دنبال راه حل مناسبی برای اشتراک گذاری فایل‌های حجیم هستند مناسبه.

چرا باید از هاست دانلود استفاده کنیم؟

اینکه چرا باید از هاست دانلود ایرانی یا هاست دانلود خارجی استفاده کنید به نوع وب‌سایت شما بستگی داره. اما در حالت کلی وقتی قرار باشه تو سایتتون کلی فایل با حجم مختلف در اختیار بازدیدکنندگان قرار بدین، به خرید هاست دانلود نیاز دارید.

فرقی هم نمی‌کنه که سایت شما برای دسترسی رایگان به فایل‌ها باشه یا اینکه کاربران از طریق اشتراک پولی یا خرید جداگانه به این فایل‌ها دسترسی داشته باشند.

میزبانی کردن فایل‌ها بر روی هاست اصلی سایت باعث میشه که پهنای باند بالایی مصرف بشه و از طرفی دیگه وقتی چند کاربر به صورت همزمان در حال دانلود فایل‌های سایت شما باشند، همین مسئله خودش باعث مصرف بیشتر منابع CPU و رم میشه که میتونه روی کند شدن هاست و در نتیجه کندی سایت شما تاثیر بدی داشته باشه.

اما ماجرا وقتی بدتر میشه که ادامه‌دار شدن این کندی‌ها باعث میشه به سئو سایت شما از نظر گوگل آسیب وارد بشه و در نتیجه به‌خاطر کاهش سرعت و از طرفی بالا رفتن نرخ پرش (Bounce Rate) رتبه‌های سایت شما به مرور در نتایج جستجو کم بشه.

بهترین هاست دانلود ایرانی و خارجی را از کجا بخریم؟

حالا که دونستید هاست دانلود چیست و در چه شرایطی باید از این نوع هاست استفاده کنیم، بیاین به معرفی 10 هاست برتر دانلود ایران بپردازیم و ببینیم که هاست دانلود خارجی و ایرانی که در اختیار قرار میدن چه مشخصاتی داره و بهتره از کدوم شرکت خرید کنیم.

قبلا به معرفی 10 شرکت برتر هاست ایران و بهترین شرکت برای خرید هاست وردپرس پرداختیم که پیشنهاد می‌کنم اونها رو هم مطالعه کنید. چرا که دیدگاه‌های کاربران در این مطالب و بیان تجربیاتشون میتونه به انتخاب شما برای خرید هاست دانلود معتبر کمک کنه.

خرید هاست دانلود سون هاست

۱: هاست دانلود حجیم سون هاست

اولین شرکت منتخب برای بررسی بهترین هاست دانلود کسی نیست جز سون هاست. این شرکت یکی از بهترین ارائه دهندگان هاست دانلود در ایرانه که با استفاده از زیرساخت‌های قدرتمند و پیشرفته، سرویس‌های مناسبی رو برای میزبانی فایل‌ها چه در دیتاسنترهای ایرانی و چه خارجی در اختیار قرار میده.

سون هاست بسته‌های مختلف هاست دانلود رو با فضای دیسک، ترافیک و قیمت‌های متنوع که بر اساس نیاز و بودجه کاربران قابل انتخاب هستند ارائه میده که بسته به مقدار فضای مورد نیاز و پهنای باندی که دارید میتونید ازشون استفاده کنید.

اولین مزیتی که محصولات هاست دانلود سون هاست دارن اینه که کنترل پنل سی‌پنل رو در اختیار دارید که با توجه به رابط کاربری مناسبی که داره میتونه برای همه افراد مناسب باشه. این شرکت محصولات هاست دانلودش رو در سه پلن ارائه میده که شامل هاست دانلود ایران، هاست دانلود آلمان و هاست دانلود حجیم هستند.

از دست ندهید: کد تخفیف سون هاست

پلن‌های هاست دانلود ایران و آلمان هر دو با مشخصات یکسانی ارائه میشن. پهنای باند در این دو سرویس نامحدوده و نگرانی بابت مصرف بالاش ندارید. فضای هاست هم در ۵ بسته مختلف در نظر گرفته شده که از ۵ گیگ تا ۸۰ گیگ متغیره. اما به این معنی نیست که امکان داشتن فضای بیشتری در اختیار نداشته باشید. هاردها هم از نوع SATA هستند.

این شرکت مشابه با همه شرکت‌ها با توجه به اینکه هاست دانلود اشتراکی در اختیارتون قرار میده، پردازنده‌هایی با فرکانس ۲.۴ گیگا هرتز داره که همگی در این دو پلن ایران و آلمان از ۱ گیگ رم ساپورت می‌کنند. اما در مقابل امکان دانلود از هاست با سرعت ۵۰ مگابیت رو در اختیار قرار داده که اگر اینترنت کاربر مناسب باشه گزینه عالی هستش. همچنین پورت سرعت شبکه هم روی ۱۰ گیگابیت قرار داره که برای محیط سرور عالیه.

اما اگر به فضای بیشتر از گیگ نیاز دارید میتونید از هاست حجیم این شرکت که در دیتاسنترهای کشور لیتوانی قرار دارند استفاده کنید. پلن‌های این سرویس هم در ۵ بسته با حجم ۱ تا ۶ ترابات تقسیم‌بندی شده که در مقابل پهنای باند محدود ۸ تا ۴۸ ترا بایت، رم ۱ تا ۶ گیگ، هاردهای SAS و دارای سرعت پورت شبکه ۱۰۰ گیگابیت هستند.

در صورت خرید هاست دانلود ایران و آلمان تا یک هفته امکان استرداد محصول رو دارید و میتونید وجه رو پس بگیرید. اما برای بسته‌های حجیم این امکان ارائه نمیشه.

خرید هاست دانلود سون هاست
خرید هاست دانلود ایران سرور

۲: هاست دانلود نامحدود ایران سرور

ایران سرور دومین شرکتیه که قصد داریم در بین ۱۰ شرکت برتر هاست دانلود ایرانی معرفیش کنیم. این شرکت هم پلن‌های هاست دانلودش رو در دو لوکیشن ایران و خارج ارائه میده که لوکیشن خارج شامل فرانسه و آلمان هستند.

هاست دانلود اسران سرور دارای ترافیک و پهنای باند نامحدوده و در ۵ پلن ۱۰ گیگ تا ۳ ترابایت قابل خریداریه که مشخصات تو هر دو لوکیشن‌های ایران خارج یکسان هستند. تنها تفاوت موجود لوکیشن سرویس و سرعتیه که کاربران در صورت دانلود از این هاست‌ها خواهند داشت که با این وضعیت اینترنت ایران میشه گفت هاست‌های دانلود ایرانی سرعت بالاتری در اختیار کاربر قرار میدن.

ایران سرور در این محصول کنترل پنل DirectAdmin رو برای مدیریت هاست در نظر گرفته که به دلیل عدم نیاز به دیتابیس و قابلیت‌های دیگه روشنه که شاید چندان اهمیت نداشته باشه. اما اگر مشکلی با این قضیه داشتید می‌تونید از اکانت FTP برای مدیریت فایل‌های روی هاست استفاده کنید یا اینکه از اسکریپت‌های زبان برنامه‌نویسی PHP استفاده کنید؛ چرا که ایران سرور هم مثل بقیه شرکت‌ها امکان استفاده از PHP رو در این محصول قرار داده.

از دست ندهید: کد تخفیف ایران سرور

هاست دانلود ایران سرور با ۱۴ روز گارانتی بازگشت وجه و تضمین آپتایم بالای ۹۹.۹ درصد، ارائه میشه که تا حدودی خیال شما رو برای بررسی راحت می‌کنه.

این شرکت هم مثل باقی شرکت‌ها سرویسی تحت عنوان بکاپ‌گیری از فایل‌ها ارائه نمیده. چرا که در هاست دانلود به دلیل حجم بالا امکان ارائه چنین ارزش افزوده‌ای باعث بالا رفتن قیمت میشه و شایدم همه بهش نیاز نداشته باشند. اما اگر لزومی به استفاده ازش داشتید میتونید از محصول دیگه این شرکت که با نام فضای پشتیبان (هاست بکاپ) ارائه میشه استفاده کنید.

خرید هاست دانلود ایران سرور
خرید هاست دانلود لیمو هاست

۳: هاست دانلود SSD لیمو هاست

اگه دنبال هاست دانلود SSD هستید، شرکت لیمو هاست رو میتونیم به عنوان بهترین هاست دانلود ایرانی که چنین سرویسی ارائه میده معرفی کنیم. این شرکت با توجه به اینکه از هاردهای SSD در این محصول استفاده می‌کنه بنابراین مقدار فضای کمتری در مقایسه با سایر شرکت‌ها ارائه میده که از هاست دانلود ۱۰ گیگ شروع شده و تا ۲۰۰ گیگ هم امکان خریدش رو دارید.

انتخاب این نوع هارد هم سبب شده تا امکان ارائه بکاپ گیری رو هم داشته باشه. اما این سرویس در پلن اول ارائه نمیشه و از پلن‌های ۳۰ گیگ به بالا قابل انتخابه. همچنین برای خرید این هاست صرفا دوره خرید شش ماهه و یکساله در نظر گرفته شده که به صورت ماهانه امکان خریدش رو ندارید. اما با خرید سالانه تا ۲۰ درصد تخفیف در سرویس براتون لحاظ میشه که رقم مناسبی هست.

از دست ندهید: کد تخفیف لیمو هاست

یک ویژگی دیگه هاست دانلود لیمو هاست هم اینه که رمی که در پلن‌های مختلف ارائه میشه مشخصات بالایی داره که از رم ۱ تا ۱۵ گیگ متغیر هست. در صورت داشتن سایتی پر بازدید که در لحظه تعداد کاربران زیادی در حال دریافت فایل هستند داشته باشید، این میزان رم در کنار منابع CPU میتونه عملکرد خوبی از نظر سرعتی داشته باشه.

به طور کلی میشه گفت از اونجایی که این هاستینگ هارد SSD برای سرویس هاست دانلود در اختیار قرار میده میتونه انتخاب خوبی برای سایت‌هایی باشه که نیاز به هاستی برای میزبانی فایل‌های ویدئویی، صوتی و پادکست یا فایل‌هایی با محوریت چند رسانه‌ای داشته باشند.

خرید هاست دانلود لیمو هاست
خرید هاست دانلود شتابان هاست

۴: هاست دانلود دایرکت ادمین شتابان هاست

چهارمین شرکت برتر هاست دانلود ایرانی که این محصولو بر روی بستر هاست دایرکت ادمین ارائه میده کسی نیست جز شتابان هاست که محصولات ارائه شده توسط این شرکت همگی در دیتاسنترهای ایران، آلمان و حتی آمریکا با کیفیت بالا و قیمت اقتصادی ارائه میشه.

هاست دانلود شتابان هاست رو میتونید در پلن‌های ایران و آلمان خریداری کنید که هر دو از پهنای باند نامحدود پشتیبانی می‌کنند که سرعت شبکه بالایی هم بسته به دیتاسنتر ایران یا خارج در اختیار قرار میدن. هاست‌های با لوکیشن ایران به دلیل نزدیک بودن سرور و از طرفی کاهش اختلال در سرویس‌های خارج سرعت بالاتری رو برای دانلود فایل در اختیار کاربران شما قرار میده.

از دست ندهید: کد تخفیف شتابان هاست

پس اگه دنبال دریافت بازخورد مناسب‌تری از کاربرانتون هستید میتونید از هاست دانلود ایران این شرکت استفاده کنید. این سرویس با فضای ۱۰ تا ۱ ترا بایت ارائه شده که در پلن‌های مختلف ماهانه و سالانه قابل خریده.

اما هاست‌های خارج که در دیتاسنتر هتزنر آلمان میزبانی شده فضای بیشتری با همین نوع چینش پلن داره که از ۲۵ گیگ شروع میشه و تا ۳ ترا بایت میتونید فضا در اختیار داشته باشید. البته که هاست‌های آلمان هم سرعت خوبی دارند؛ به شرطی که اینترنت کاربران با اختلال مواجه نباشه و بتونن با سرعت مناسب دانلود کنند.

خرید هاست دانلود شتابان هاست
خرید هاست دانلود هاست نگار

۵: هاست دانلود سی پنل هاست نگار

اگه به فضای خیلی زیادی برای هاست دانلود نیاز ندارید، پنجمین شرکت منتخب کسی نیست جز هاست نگار که این شرکت هم مثل برخی شرکتای دیگه هاست دانلود با کنترل پنل سی پنل در اختیارتون قرار میده که از وب سرور لایت اسپید پشتیبانی می‌کنند.

پلن‌های هاست این شرکت هم در دو لوکیشن ایران و اروپا ارائه شده که همه دارای مشخصات یکسانی از نظر منابع ارائه شده هستند. اما از اونجایی که دیتاسنترهای ایرانی با برخی محدودیت‌ها از نظر سرعت شبکه و سخت افزار مواجه هستند، شاید کمی تفاوت‌های جزئی از این نظر و قیمت هاست دانلود وجود داشته باشه.

از دست ندهید: کد تخفیف هاست نگار

میتونید سرویس‌های دانلود این شرکتو در پلن‌های ۳، ۶ و ۱۲ ماهه خریداری کنید. همگی پهنای باند نامحدود دارند که با توجه به فضای ۵ تا ۵۰۰ گیگ در پلن‌ها میتونن انتخاب خوبی برای سایت‌های فروش فایل باشن. هاردها هم همگی از نوع SATA هستند.

هاست نگار هم این سرویس رو ضمانت ۱۰۰ ساعته کرده که در صورت عدم رضایت میتونید لغو سفارش کنید. لوکیشن‌های ایران در دیتاسنترهای آسیاتک برج میلاد و لوکیشن‌های خارج هم در دو لوکیشن هتزنر آلمان و OVH فرانسه قابل خرید هستن.

خرید هاست دانلود هاست نگار
خرید هاست دانلود سرور پارس

۶: هاست دانلود ایرانی سرور پارس

اگه سایتی در زمینه موسیقی، دانلود فیلم یا فایل‌هایی دارید که بازدید بالایی داره و در لحظه تعداد کاربران زیادی این فایل‌ها رو دریافت می‌کنند، انتخاب هاست دانلود با لوکیشن ایران میتونه بهترین انتخاب باشه.

از این نظر که سرعت دانلود فایل‌ها برای کاربرانی که در ایران هستند بالاست و میتونن در زمان کوتاه‌تری با توجه به شرکتی که ازش اینترنت دارن فایل‌ها رو دانلود کنن. یک موضوع دیگه هم که تو افزایش سرعت تاثیر داره استفاده از هارد NVMe هستش که این شرکت در بین شرکت‌های دیگه فعلا تنها گزینه است.

سرور پارس برای همین منظور این سرویسش رو محدود به لوکیشن ایران کرده و لونطور که در صفحه توضیحات این محصول ارائه شده ظاهرا خبری از هاست دانلود خارج نیست.

از دست ندهید: کد تخفیف سرور پارس

پلن‌های هاست دانلود ایران این شرکت با فضای ۱۰ تا ۲۰۰ گیگ فایل خرید هستند که همگی ترافیک نامحدود دارند. اما سال‌ها پیش(بین سال ۹۲ تا ۹۴) که تجربه استفاده ازش رو داشتیم، پهنای باند روی یک ترابایت محدود شده بود. با بررسی که تو نظرات کاربران داشتیم ظاهرا دیگه اینطور نیست.

این شرکت هم کنترل پنل سی پنل رو برای سرویس‌های هاست دانلود ارائه کرده که میتونید از رابط کاربری مناسبش برای مدیریت فایل‌ها استفاده کنید. همچنین تعداد اکانت FTP قابل ساخت محدود نیست و به تعداد بالا با سطح دسترسی به دایرکتوری‌های مختلف میتونید اکانت بسازید.

مزیت دیگه این شرکت امکان پارک دامنه روی هاست دانلوده که میتونید به تعداد نامحدود دامنه روی این هاست پارک کنید تا از طریق آدرس‌های مختلفی در دسترس باشند. این مسئله میتونه برای سایت‌هایی که بنا به دلایلی که خودمون میدونیم دامنه‌شون رو مدام مجبورن عوض کنن مناسب باشه.

همچنین سرور پارس امکان استفاده از php با نسخه مختلف ۵ تا ۸.۱ رو در اختیار شما قرار داده که میتونید با استفاده از دستوراتی که برای این زبان وجود داره، ازش برای اجرای اسکریپت‌هایی که از URL فایل آپلود میکنن استفاده کنید.

خرید هاست دانلود سرور پارس
خرید هاست دانلود گنجه هاست

۷: هاست دانلود حجیم گنجه هاست

شرکت گنجه هاست هم یکی دیگه از شرکت‌های ارائه دهنده در زمره بهترین هاست دانلود در ایرانه که کمی از بقیه شرکت‌ها جسارت بیشتر به خرج داده و سرویس‌هایی با فضای ۱۰ گیگ تا ۱۰ ترابایت رو با پهنای باند نامحدود ارائه میده.

این شرکت همگی پلن‌های هاست دانلودش، چه در بسته‌های کم حجم و چه حجم بالا با کنترل پنل دایرکت ادمین در کنار وب‌سرور NginX ارايه کرده که در همگی پلن‌ها به ۶۴ گیگ رم دسترسی دارید.

از دست ندهید: کد تخفیف گنجه هاست

هاست‌های دانلود این شرکت هم همگی در لوکیشن اروپا قرار دارند که در حال حاضر همگی در هتزنر آلمان قرار دارند. فعلا این هاستینگ محصولی تحت عنوان هاست دانلود ایران نداره. پس اگه دنبال بهترین هاست دانلود خارج هستید میتونه انتخاب خوبی از نظر مقداری فضا و پهنای باند نامحدود باشه.

دوره خرید پلن‌های این شرکت هم در برخی بسته‌ها ماهانه است که عموما شامل بسته‌های ۱۰۰ گیگ به بالا است. اما برای بسته‌های زیر ۱۰۰ گیگ باید به صورت چند ماهه یا سالانه خریداری کنید.

خرید هاست دانلود گنجه هاست
خرید هاست دانلود نت افراز با کنترل پنل دایرکت ادمین فارسی

۸: هاست دانلود دایرکت ادمین فارسی نت افراز

اگه دنبال کنترل پنل فارسی برای مدیریت هاست هستید، شرکت نت افراز هشتمین شرکت در بین بهترین هاست دانلود ایرانی هاست که با فارسی سازی کنترل پنل دایرکت ادمین روی تمامی سرویس‌هاش امکان خرید این هاست رو فراهم کرده.

محصولات هاست دانلود این شرکت در دو محصول جداگونه تعریف شده که شامل هاست دانلود ایران با فضای ۲۰ تا ۵۰۰ گیگ و هاست دانلود خارج با فضای ۳۰ تا ۱۵۰ گیگ میشه که البته پلن‌های هاست ایران تنوع بیشتری از نظر تعداد دارند.

از دست ندهید: کد تخفیف نت افراز

پلن‌های هاست ایران دارای پهنای باند نامحدود هستند و از اونجایی که تنوع حجم نسبتا بالایی هم دارند میتونه برای سایت‌های فیلم و سریال، موزیک و فروش فایل مناسب باشه. این سرویس از زبان برنامه نویسی php با نسخه ۵.۶ تا ۸ رو هم پشتیبانی میکنه که برای مدیریت انواع اسکریپت به دردتون میخوره.

اما در پلن‌های هاست خارج شما با محدودیت پهنای باند مواجه هستید به طوری که در پلن اول ۲ ترابایت، پلن سوم ۵ و پلن نهایی هم روی ۱۰ ترابایت محدود شده. از این نظر اگه تعداد دانلود بالایی دارید و از طرفی فایل‌های شما هم حجیم باشند به مشکل میخورید.

نت افراز روی تمامی سرویس‌های هاست دانلود در صورتی که خرید شما سالانه باشه یک دامنه IR رایگان هم ارائه می‌کنه که در برخی از محصولات دیگه این دامنه با پسوند COM ارائه میشه.

خرید هاست دانلود نت افراز
خرید هاست دانلود میهن وب هاست

۹: هاست دانلود میهن وب هاست

نهمین شرکت در زمره بهترین هاست دانلود خارجی هم کسی نیست جز میهن وب هاست که سرویس‌های متنوعی رو در ۶ بسته مختلف ارائه می‌کنه. این شرکت پلن‌های این محصولو ماهانه تعریف کرده اما در صورت خرید سالانه تخفیف برای شما لحاظ میشه و میتونید ۲ ماه تخفیف دریافت کنید.

فضای اختصاص داده شده به هاست دانلود این شرکت از ۱۰ گیگ شروع شده و در ۶ بسته مختلف تا حجم ۲۰۰ گیگ قابل خریداریه. پهنای باند سرویس‌ها هم محدود شده که در بسته اول روی ۶۰۰ گیگ و در بسته نهایی روی ۴.۴ ترابایت محدود شده. پس اگه سایتی داشته باشید که فایل‌های حجیم و تعداد دانلود بالا داره، شاید خرید از این شرکت نیازهای شما رو کامل پوشش نده.

از دست ندهید: کد تخفیف میهن وب هاست

میهن وب هاست هم مثل چندتا شرکت دیگه که معرفی کردیم امکان اددان دامنه در این سرویس رو محدود نکرده و میتونید چندین دامنه مختلف رو روی این هاست اضافه کنید. علاوه بر این از پارک دامنه هم پشتیبانی می‌کنه که هر دو این‌ها برای سایت‌هایی که مدام به دلایلی که خودمون میدونیم مجبور به تغییر آدرس هستن میتونه کاربردی باشه.

این شرکت هم کنترل پنل دایرکت ادمین برای هاست دانلود در نظر گرفته که در صورتی که زیاد با این کنترل پنل حال نکردید میتونید با ساخت اکانت FTP و استفاده از هر برنامه‌ای که باهاش راحتید فایل‌های روی هاست رو مدیریت کنید.

خرید هاست دانلود میهن هاست

کلام آخر

ما تو این مطلب به معرفی بهترین هاستینگ‌های ایرانی که هاست دانلود در اختیارتون قرار میدن پرداختیم. شرکت‌هایی که معرفی کردیم هر کدوم از یک نظر دارای ضعف و در مقابل از یک لحاظ دیگه دارای نقاط مثبت هستند که مطمئنا با توجه به حجم و تنوع محصولاتی که دارن، تا حالا از خدماتشون استفاده کردید.

ما برای معرفی این شرکت‌ها رتبه بندی خاصی قرار ندادیم و صرفا با تجربه‌ای که در سایر سایت‌ها داشتیم و می‌دونیم کدوم شرکت‌ها بیشترین خرید رو دارن با اولویت بالاتری در نظر گرفتیم.

شما میتونید با رفتن به منوی سایت به صفحه تخفیف هر کدوم از این شرکت‌ها دسترسی پیدا کنید و از کوپن‌هایی که برای خرید هاست دانلود و سایر محصولات هر شرکت قرار دادیم استفاده کنید.

در آخر خوشحال میشیم که تجربه استفاده از محصولات این شرکت‌ها رو هم از بخش نظرات برامون بفرستید. مخصولا هاست دانلود که تو این نوشته مفصل در موردشون حرف زدیم.

رای دادن به پست

میانگین آرا: / 5. رای داده شده:

از دست ندهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *