سرور فروشگاهی لیمو هاست سرور اختصاصی و مجازی فراسو
مقالات میزبانی وب

۵ شرکت برتر بهترین هاست لاراول (Laravel)

بهترین هاست لاراول ایرانی و خارجی

تقریبا همه شرکت‌های هاستینگ ایرانی با ارائه هاست لینوکس در قالب محصولات مختلف امکان استفاده از همون محصول رو به عنوان بهترین هاست لاراول در اختیار شما قرار میدن. پس لزومی نداره برای خرید هاست laravel شرکت‌های مختلف رو بررسی و سردرگم بشید.

تخفیف رایگان در ایمیل شما

هاست لاراول هم مثل سایر محصولات دیگه این شرکت‌ها است که در دل محصولات دیگه قرار داره و می‌تونید بر اساس مقدار منابعی که نیاز دارید در لوکیشن‌های ایران یا خارج خریداری کنید.

هاست لاراول (Laravel) چیست؟

هاست لاراول (Laravel) چیز خیلی عجیب و غریبی نیست. در واقع لاراول یک فریمورک یا کتابخانه از زبان برنامه نویسی php هستش که با استفاده از اون میتونید بدون اینکه نیاز باشه از صفر تا صد برنامه نویسی یک سایت یا نرم‌افزار رو انجام بدین، بتونید به شکل آماده خیلی چیزها رو در اختیار داشته باشید.

مثلا فکر کنید که میخواین یه سایت فروشگاهی ایجاد کنید و تمایلی به استفاده از ووکامرس ندارید. در این حالت میتونید از این کتابخانه استفاده کنید. این کتابخانه دارای منابع برنامه نویسی آماده‌ای هستش که میتونید امکانات مختلفی که در یک فروشگاه نیاز دارید رو توسط اونها پیاده سازی کنید و لزومی نداره که همه چیز رو صفر تا صد کدنویسی کنید.

از اونجایی که این کتابخانه روی php قرار داره و هاست‌های لینوکسی هم پشتیبانی از این زبان رو برعهده دارن، شرکت‌ها برای اینکه درگیر کانفیگ نباشن و از طرفی سردرگمی براشون پیش نیاد محصول جداگانه‌ای رو تحت عنوان هاست لاراول ارائه نمیدن.

اما به راحتی میتونید از همین هاست‌های لینوکسی که در قالب هاست لینوکس، هاست وردپرس و هاست ابری ارائه میشه برای خرید هاست لاراول استفاده کنید.

نکات مهم و ویژگی‌های هاست لاراول خوب

لاراول یکی از محبوب‌ترین فریم‌ورک‌های PHP است که برای توسعه وب‌سایت‌های پویا و پیشرفته مناسب است. اما برای استفاده ازش، نیاز به یک هاست مناسبی دارید که با ویژگی‌های این فریم‌ورک سازگار باشه. برخی از مهمترین نکات عبارتند از:

  • نسخه PHP: لاراول برای کارکرد صحیح، نیاز به نسخه ۷.۳ یا بالاتر PHP داره که قبل از خرید هاست، باید از نسخه ارائه شده مطمئن بشید.
  • پشتیبانی از کامپوزر(Composer): کامپوزر یک ابزار مدیریتی برای بررسی وابستگی‌های PHP هستش که برای نصب و به‌روزرسانی پکیج‌های لاراول استفاده میشه.
  • پشتیبانی از SSH: پروتکل امن برای دسترسی به سرور از راه دوره که برای تنظیمات و تغییرات لاراول هستش که اگر توسعه دهنده باشید بهش خیلی نیاز پیدا می‌کنید. بعضی از هاست‌ها SSH را فقط برای پلن‌های بالاتر فعال می‌کنن. پس قبل از خرید هاست، باید این مورد را چک کنید.
  • فضای دیسک و پهنای باند: لاراول یک فریم‌ورک سنگین نیست و حجم زیادی رو نمی‌گیره. اما با توجه به نوع وب‌سایت شما و تعداد بازدیدکنندگانی که دارید، ممکنه نیاز به فضای دیسک و پهنای باند زیاد داشته باشید که با توجه به مقدار بازدید و منابع مورد نیاز باید انتخابش کنید.
  • پشتیبانی فنی: گاهی ممکنه با مشکلات فنی در هاست یا لاراول روبرو بشید که نیاز به رفع سریعش دارید. در این صورت، پشتیبانی فنی هاست شما باید قادر باشه که به شما کمک کنه و راه حل مناسبی ارائه بده. پس قبل از خرید هاست، باید سطح و کیفیت پشتیبانی فنی آن را بسنجید.

حالا که با نکات اصلی آشنا شدین بریم ببینیم کدوم شرکت‌ها این موارد رو تا حد ممکن تامین می‌کنن و مناسب خرید هاست لاراول خوب هستند.

بهترین هاست لاراول را از کدام شرکت بخرم؟

هاست لاراول نامحدود سون هاست

۱: هاست لاراول نامحدود سون هاست

اولین شرکت منتخب برای خرید بهترین هاست لاراول سون هاست هستش. این هاستینگ با اینکه محصولی با این عنوان نداره، اما با توجه به لینوکسی بودن سرویس‌هاش که پشتیبانی از زبان php رو دارن، پشتیبانی از لاراول رو هم قرار داده.

به سادگی می‌تونید از کتابخانه‌های محبوب لااراول بر روی سرویس‌های هاست این شرکت استفاده کنید و برنامه اندروید یا سایت آنلاینتون رو باهاش بالا بیارید.

بسته به اینکه از کدوم سرویس هاست لینوکسی استفاده کنید، منابعی که برای هاست لاراول در اختیار دارید متنوع هستش. مثلا هاست لینوکس معمولی که در دو محصول اقتصادی و لینوکس عرضه میشه، در مقایسه با هاست وردپرس که منابع اختصاصی دارن محدودتر هستن.

از دست ندهید: کد تخفیف سون هاست

با خرید هاست از این شرکت به هاست لاراول سی پنل دسترسی دارید که از لایسنس اصلی برای ارائه اون استفاده میشه و برای همین میتونید از امکاناتی مثل جت بکاپ که خیلی کاربردی هستش استفاده کنید.

هر زمان نیاز به منابع بیشتری از cpu یا رم برای هاست لاراول باشید میتونید با رفتن به منوی مدیریت سرویس از بخش اددان‌ها مقدار cpu لازم و رم بیشتر رو خریداری کنید. بدون اینکه نیازی به ارسال تیکت و درخواست داشته باشید. این اددان‌ها لحظه‌ای براتون فاکتور و روی سرویس فعال میشن.

خرید هاست لاراول سون هاست
هاست لاراول ایران سرور

۲: هاست لاراول ایران سرور

شرکت ایران سرور همین چند روز پیش بود که تولد ۲۱ سالگیش رو گرفت. برای همین میتونه یکی دیگه از بهترین شرکت‌های هاست لاراول باشه که میتونید سرویستون رو ازش خریداری کنید.

این شرکت هم مشابه با شرکتی قبلی محصولی جداگانه تحت عنوان هاست لاراول نداره و شما میتونید این نوع هاست رو بر روی هاست‌های لینوکس، هاست وردپرس یا هاست ابری این شرکت بخرید. چرا که برای این است صرفا به پشتیبانی از زبان php، پایگاه داده و یک وب‌سرور مثل آپاچی یا Nginx نیاز داریم.

از دست ندهید: کد تخفیف ایران سرور

با خرید هاست از ۳ گروه معرفی شده این شرکت، به ترتیب به منابع بالاتری دسترسی دارید. اگر واقعا به منابع خیلی بیشتری نیاز دارید می‌تونید از هاست ابری این شرکت استفاده کنید.

در صورتی که این سرویس نیازتونو تامین نکرد هم میتونید با خرید سرور مجازی یا سرور اختصاصی یک هاست لاراول اختصاصی طبق نیازهای خودتون خریداری کنید.

خرید هاست لاراول ایران سرور
هاست لاراول سرور پارس

۳: هاست لاراول سرور پارس

شرکت سرور پارس هم یکی دیگه از شرکت‌ها برای انتخاب بهترین هاست لاراول هستش که این شرکت هم محصول جدایی تحت عنوان هاست لاراول نداره و میتونید با خرید سایر سرویس‌های هاست لینوکسی، امکان استفاده از لاراول رو روی هاست داشته باشید.

این شرکت هم مثل بقیه شرکت‌ها امکان استفاده از کتابخانه لاراول رو همراه با امکاناتی مثل Task Scheduling و Queue ارائه می‌کنه که در توسعه و بهینه بودن برنامه یا سایت شما که بر پایه لاراول هستش کمک زیادی می‌کنه.

از دست ندهید: کد تخفیف سرور پارس

بسته به اینکه از کدوم سرویس‌های هاست این شرکت استفاده کنید به منابع بیشتری هم دسترسی دارید. معمولا سرویس‌هایی مثل هاست وردپرس، هاست لینوکس پربازدید و هاست لینوکس حرفه‌ای منابع بیشتری در اختیارتون قرار میده.

خرید هاست لاراول سرور پارس
هاست لاراول شتابان هاست

۴: هاست لاراول شتابان هاست

شرکت بعدی که آپتایم خوبی هم داره و میتونید از سرویس‌هاش برای خرید هاست لاراول استفاده کنید کسی نیست جز شتابان هاست که نسبت به برخی شرکت‌های دیگه قیمت کمتری هم داره.

این شرکت هم مثل سایر شرکت‌های معرفی شده محصول جداگانه برای هاست لاراول نداره. اما یک محصولی تحت عنوان هاست VIP داره که باعث شده اونو انتخاب بسیار مناسبی برای خرید هاست لاراول معرفی کنیم.

از دست ندهید: کد تخفیف شتابان هاست

با خرید هاست لاراول از این محصول که در ۳ پلن ارائه میشه، میتونید با خرید پلن دوم و سوم به منابع نامحدود از نظر پردازنده CPU و رم دسترسی داشته باشید و نگرانی در مورد این مسئله نداشته باشید.

این سرویس برای افرادی که تمایلی به دردسرهای سرور مجازی و اختصاصی ندارن میتونه مناسب باشه که با استفاده از یک هاست vip نیازشون رو در قالب یک محصول اشتراکی برطرف کنن.

خرید هاست لاراول شتابان هاست
هاست لاراول میهن وب هاست

۵: هاست لاراول میهن وب هاست

میهن وب هاست هم مشابه با سایر شرکت‌ها محصولی با کانفیگ و مشخصات جدا برای ارائه هاست لاراول نداره و این محصول رو در قالب سایر هاست‌های لینوکسیش ارائه می‌کنه. با خرید انواع هاست لینوکس، پربازدید، مدیریت شده در لوکیشن‌های مختلف ایران و آلمان به این هاست دسترسی دارید.

با متنوع بودن محصولاتی که ذکر کردیم شما میتونید به راحتی یک هاست لاراول معمولی تا پیشرفته با منابع بالا رو در اختیار داشته باشید. کافیه محصولاتی که ذکر کردیم رو بررسی کنید و متناسب با منابع رم و cpu که ارائه میشه هاستتون رو بخرید.

از دست ندهید: کد تخفیف میهن وب هاست

یکی از مزایای خرید هاست لاراول از میهن وب هاست مثل سایر شرکت‌های معرفی شده اینه که پشتیبانی خوبی داره و امکان تغییر نسخه php دلخواه رو بهتون میده. پهنای باند سرویس‌ها هم متناسب با سرویسی که میخرید متنوع هست و با رید سرویس‌های بالاتر به پهنای باند نامحدود دسترسی دارید.

خرید هاست لاراول میهن وبهاست

کلام آخر

ما تو این مطلب به معرفی ۵ تا شرکت منتخبی که بهترین هاست لاراول رو ارائه میدن پرداختیم. شرکت‌هایی که معرفی کردیم بیشتر بر اساس منابع ارائه شده و کیفیت بالایی که از نظر آپتایم دارند هستند.

پس اگه به دنبال بررسی شرکت‌های دیگه هستید میتونید مطلبی که با عنوان معرفی 10 شرکت برتر هاستینگ ایرانی تهیه کردیم رو بررسی و از شرکت‌های دیگه بنا به نیازتون این محصول رو خریداری کنید.

رای دادن به پست

میانگین آرا: / 5. رای داده شده:

از دست ندهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *