سرور فروشگاهی لیمو هاست سرور اختصاصی و مجازی فراسو
مقالات میزبانی وب

بهترین هاست پایتون ایران و خارج کدام است؟

بهترین هاست پایتون ایران و خارج

زمانی که از زبان برنامه نویسی پایتون (python) برای ساخت سایت یا اپلیکیشن استفاده کنید، نیاز دارید که از هاستی که از این زبان پشتیبانی کنه داشته باشید. بنابراین نیاز دارید از بین شرکت‌های مختلف هاستینگ به دنبال انتخاب بهترین هاست پایتون باشید.

تخفیف رایگان در ایمیل شما

هاست پایتون هم مثل محصولات دیگه در پلن‌های مختلف دیتاسنترهای ایران و خارج ارائه میشه که تقریبا همگی در قالب هاست پایتون سی پنل با این کنترل پنل ارائه میشن. مزیت این کنترل پنل هم رابط کاربری عالیه که در راحتی و استفاده از امکانات متعدد خواهید داشت.

هاست پایتون چیست؟

هاست پایتون یا Python Hosting نوع دیگری از خدمات میزبانی وب به حساب میاد که برای زبان برنامه نویسی پایتون ایجاد شده. این هاست هم درست مثل هاست لینوکس معمولیه که همگی ما برای استفاده در زبان برنامه نویسی php باهاش آشنا هستیم.

حالا شرکت‌های هاستینگ برای اینکه درگیر کانفیگ تعداد بالای سرور و جداگونه بر اساس زبان برنامه نویسی نباشن، عموما امکان پشتیبانی از این زبان رو هم در کنار هاست معمولی لینوکس ارائه کردن. برای همین اگه از هاست‌هایی مثل هاست وردپرس بهترین شرکت‌های ایرانی استفاده کرده باشید، مطمئنا تو مدیریت هاست سی پنل منویی مشابه تصویر زیر که نشون دهنده پشتیبانی از زبان پایتون هست رو دیدید.

بهترین هاست پایتون خارجی و ایرانی

اما برخی شرکت‌ها هم هستند که ترجیح دادند در قالب محصول اختصاصی هاست پایتون رو ارائه کنند. چنین شرکت‌هایی با توجه به اینکه امکان دسترسی به کتابخونه‌های محبوب پایتون مثل جنگو و فلسک رو فراهم کردن میتونن انتخاب خوبی برای خرید بهترین هاست پایتون باشند. البته چنین چیزی به معنی عدم ارائه توسط سایر شرکت‌ها نیست.

بهترین هاست پایتون را از کدام شرکت بخریم؟

حالا که دونستید هاست پایتون چیست و برای چه نوع استفاده‌هایی کاربرد داره، در ادامه به معرفی چندتا از شرکت‌های محبوب ایرانی که این هاست رو ارائه میدن میپردازیم. شرکت‌هایی که در این نوشته معرفی می‌کنیم، جزو 10 شرکت محبوب هاستینگ ایرانی هستند که بیشترین خرید رو در بازار میزبانی وب در اختیار دارند.

خرید هاست پایتون نامحدود از سون هاست

۱: هاست پایتون نامحدود سون هاست

اولین شرکتی که در زمینه خرید بهترین هاست پایتون معرفی می‌کنیم کسی نیست جز سون هاست. با اینکه این شرکت محصولی جداگونه با عنوان «هاست پایتون» نداره، اما در کلیه سرویس‌های هاست وردپرس، لینوکس و حتی هاست اقتصادی این شرکت آخرین نسخه از برنامه پایتون ارائه میشه که برای همین میتونه انتخاب عالی برای خرید هاست پایتون باشه.

با توجه به اینکه سون هاست در سرویس‌های مختلف خودش برای هاست‌های ذکر شده، منابع، فضا و پهنای باند نامحدود در نظر گرفته و از طرفی دیگه میتونید به منابع بیشتری از CPU و رم با خرید پلن‌های بالاتر، خصوصا در هاست وردپرس دسترسی داشته باشید، خرید هاست پایتون از این شرکت رو بهتون پیشنهاد می‌کنیم.

از دست ندهید: کد تخفیف سون هاست

مزیت دیگه این شرکت ارائه هاست پایتون سی پنل هست که مثل کلیه سرویس‌های این شرکت به این کنترل پنل دسترسی دارید. بر خلاف برخی شرکت‌های دیگه که در این لیست معرفی کردیم خبری از هاست دایرکت ادمین در این سرویس نیست و برای همین به یک کنترل پنل کامل و کارآمد هم دسترسی دارید.

یکی دیگه از دلایلی که باید این شرکت رو برای خرید برترین هاست پایتون ایران انتخاب کنید، امکانات ویژه‌ایه که برای خرید اددان و منابع بیشتر بهتون میده. هر زمان نیاز به CPU، رم بالاتر یا فضای بیشتر هاست داشتید، می‌تونید بدون ارتقا به پلن بالاتر، در قالب اددان خرید کنید تا هزینه بیشتری رو با ارتقا به بسته بالاتر متحمل نشید.

خرید هاست پایتون سون هاست
بهترین هاست پایتون ایران سرور

۲: هاست پایتون با DNS اختصاصی رایگان ایران سرور

دومین شرکت منتخب بهترین هاست پایتون هم که در نظر گرفتیم ایران سرور هست. این شرکت هم طیف گسترده‌ای از خدماتش رو ارائه میده که هاست پایتون هم در قالب یک محصول مجزا جزو این خدمات به حساب میاد و از دیتاسنترهای مختلف ایران و خارج قابل خریداری هست.

ایران سرور ۵ تا پلن هاست پایتون داره که با فضای ۱ گیگ شروع شده و تا ۵۰ گیگ قابل ارائه است. برای دسترسی به سرعت بالاتر هم کلیه پلن‌های این محصول به هارد پرسرعت NVMe مجهز شده که خب میدونید این نوع هارد نسبت به SSD سرعت چند برابری داره و میتونه وب‌سایت یا اپلیکیشن ساخته شده توسط زبان برنامه نویسی پایتون رو براتون سریع‌تر در دسترس کاربران قرار بده.

از دست ندهید: کد تخفیف ایران سرور

این شرکت با توجه به اینکه محصول هاست پایتون رو به شکل اختصاصی ارائه میده، این امکان رو هم فراهم کرده تا بتونید از DNS اختصاصی دامنه خودتون اونم به صورت رایگان استفاده کنید. در حالی که در سایر شرکت‌ها چنین قابلیتی در قالب اددان و به صورت پولی ارائه میشه.

همچنین به فریمورک‌های محبوب پایتون مثل جنگو و فلسک هم دسترسی دارید که همین مسئله باعث میشه بدون نیاز به خرید سرور مجازی از یک هاست اشتراکی برای دسترسی به این کتابخانه‌ها استفاده کنید و در نتیجه هزینه کمتری برای میزبانی سایت یا اپلیکیشنتون پرداخت کنید.

خرید هاست پایتون ایران سرور
برترین شرکت ارائه دهنده هاست پایتون

۳: هاست پایتون اشتراکی سرور پارس

شرکت سرور پارس هم از دیگر ارائه دهندگان بهترین هاست پایتون به حساب میاد که دسترسی به این زبان برنامه نویسی رو روی تمامی سرویس‌های هاست وردپرس و لینوکس فراهم کرده و برای همین خبری از ارائه محصول اختصاصی تحت عنوان «هاست پایتون» نیست.

مشابه سون هاست با خرید هر کدوم از هاست‌های لینوکس این شرکت می‌تونید به یک هاست سی پنل دسترسی باشید که علاوه بر پشتیبانی از زبان PHP امکان استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون رو هم فراهم کرده و لزومی نداره که از سرور مجازی استفاده کنید.

از دست ندهید: کد تخفیف سرور پارس

بسته به اینکه از کدوم هاست سروی پارس استفاده کنید، منابعی که برای هاست پایتون در اختیار دارید متفاوت هستند.هاست وردپرس با توجه به اینکه به شکل انحصاری برای وردپرس و ووکامرس ارائه میشه منابع بیشتری از رم و CPU رو در اختیارتون قرار میده. بنابراین اگه برای خرید هاست پایتون هم نیاز به منابع بالاتر دارید، پیشنهاد می‌کنیم از پلن‌های هاست وردپرس این شرکت استفاده کنید.

خرید هاست پایتون سرور پارس
خرید هاست پایتون مشهد هاست

۴: هاست پایتون مشهد هاست

مشهد هاست هم از دیگر شرکت‌های برتر برای خرید بهترین هاست پایتون محسوب میشه که محصول اختصاصی برای این سرویس رو بهتون میده. با خرید هاست پایتون از این شرکت به منابع بالایی برای خرید هاست اشتراکی پایتون دسترسی دارید.

پلن‌های این شرکت شامل ۴ بسته میشه که فضای ۲ تا ۳۰ گیگ رو با پهنای باند نامحدود در اختیارتون قرار میده. منابع رم هم با توجه به بسته انتخابی بین ۱ تا ۸ گیگ متغیر هستند. در حالی که رم اختصاصی که در اختیار سرورها قرار داره ۶۴ گیگ هست.

از دست ندهید: کد تخفیف مشهد هاست

این شرکت دسترسی به چند CPU رو برای هاست پایتون در اختیار قرار داده که بسته به نوع پلن انتخابی به پردازنده ۱ تا ۴ هسته‌ای با فرکانس بالا دسترسی دارید. اطلاع دقیقی از نوع پردازنده در اختیار نداریم، اما پردازنده‌ها که به صورت اشتراکی روی سرورها قرار دارند ۴۰ هسته‌ای هستند.

مشهد هاست هم از هاردهای NVMe برای ارائه هاست پایتون استفاده میکنه که میتونه تاثیر چند برابری در افزایش سرعت سایت و اپلیکیشن شما داشته باشه.

خرید هاست پایتون مشهد هاست

کلام آخر

ما تو این مطلب به معرفی چندتا از بهترین شرکت‌های ایرانی که در زمینه ارائه هاست پایتون فعالیت دارند پرداختیم. اگر سایت یا اپلیکیشن شما با این زبان برنامه‌نویسی ایجاد شده و از کتابخانه‌های محبوبی مثل جنگو یا فلسک استفاده می‌کنید، بهترین انتخاب برای خرید هاست محصولیه که سازگار با این زبان و کتابخانه‌هاش باشه.

معمولا شرکت‌های هاستینگ در کانفیگ سرور برای ارائه هاست اشتراکی، علاوه بر زبان PHP این امکان رو هم فراهم کردن که بتونید از زبان پایتون استفاده کنید. برای همین لزومی نداره که برای برنامه‌ای که هنوز پا نگرفته میلیون‌ها تومن هزینه خرید سرور مجازی با امکان پشتیبانی از هاست پایتون بکنید.

چرا که با توجه به قیمت بالای دلار نیاز به خرید لایسنس‌های مختلفی مثل سی پنل، برنامه‌های امنیتی و کانفیگ سرور دارید که هزینه همین لایسنس‌ها در ماه بیشتر از هزینه‌ای میشه که برای خرید هاست پایتون اشتراکی صرف خواهید کرد.

برای همین توصیه می‌کنیم فعلا که سایت شما پا نگرفته و منابع بالایی نیاز ندارید، از محصولات اشتراک شرکت‌ها برای هاست پایتون استفاده کنید.

بهترین هاست پایتون چه ویژگی‌هایی دارد؟

ارائه جدیدترین نسخه زبان برنامه‌نویسی پایتون، پشتیبانی از کتابخانه‌های محبوب مثل جنگو و لاراول، ارائه دسترسی SSH و در نهایت ارائه منابع سخت‌افزاری بالا مهم‌ترین ویژگی‌های هاست پایتون خوب هستند.
نکته مهم دیگر در خرید هاست پایتون مناسب، ارائه کنترل پنل سی پنل است که راحتی استفاده از آن و همچنین دسترسی به امکانات متعدد مثل SSL رایگان را نیز داشته باشید.

معتبرترین شرکت‌های هاستینگ برای خرید هاست پایتون کدامند؟

ما در وبلاگ تخفیفاتو به معرفی شرکت‌های معتبر هاستینگ ایرانی برای خرید هاست پایتون پرداخته‌ایم. شرکت‌هایی که برخی آنها سابقه طولانی بیش از ۲۰ سال در این زمینه را دارند.

اگر تجربه‌ای در استفاده از هاست شرکت‌های معرفی شده دارید، خوشحال میشیم که تو بخش نظرات برامون بفرستید.

رای دادن به پست

میانگین آرا: / 5. رای داده شده:

از دست ندهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *